Flair Regnskab & Revision ApS kan varetage alle dine administrative opgaver.

Du har garanteret super travlt som virksomhedsejer, og derfor ikke tid til alle de forskellige administrative opgaver der er forbundet med administration og løn. Det er her vi kommer ind i billedet. Vi kan varetage alle dine administrative opgaver, så du kan fokusere på din virksomhed, og så håndterer vi resten for dig.

De fem primære administrative opgavetyper vi kan håndtere for dig, er løn- og personaleadministration, opbygning af forretningsgange, kontakt til offentlige myndigheder, ejendomsadministration og arbejdspladsvurderinger. Udover disse opgaver kan vi naturligvis også hjælpe dig med andre opgaver.

Kontakt os idag


    Erfarne medarbejdere

    Vores team har mange års erfaring med denne type af administrative opgaver, så du kan med ro i maven være sikker på, at vi foretager disse for dig på en professionel måde, og altid ifølge loven. Det er svært at finde rundt i papirjunglen og vide sig sikker på, at man håndterer alle disse forskellige administrative opgaver ifht. administration og løn. Det vil tage enormt lang tid at sætte sig ind i alle de forskellige lovgivninger og regler der er i forhold til disse opgaver, og endnu længere tid derefter at lave opgaverne. Det skal du naturligvis ikke bruge tid på – du skal bruge din tid på din virksomhed. Du kan se et overblik over de forskellige administrative opgaver vi kan håndtere for dig nedenunder.

    Er du interesseret i at få mere at vide om vores kompetencer og hvordan vi kan hjælpe dig? Du er mere end velkommen til at kontakte os. Du kan enten give os et kald eller kontakte os via kontaktformularen nedenunder, og så vil vi kontakte dig hurtigt muligt. Vi glæder os til at høre fra dig. Vi kan gennem en god dialog kan finde frem til den helt perfekte løsning til lige netop din virksomhed.