Hvilke ydelser tilbyder Flair Regnskab?

Hos Flair Regnskab tilbyder vi primært tre forskellige ydelser. De tre forskellige ydelser er regnskab og bogføring, rådgivning, og administration og løn.

Regnskab og bogføring

Først og fremmest tilbyder vi hjælp til regnskab og bogføring. Dette indeholder alt fra hjælp med bogføring og afstemning af dine bilag til opstilling af rapporter og årsafslutninger. Det vil altså sige, at vi vil stå for hele dit regnskab som var det vores eget. Vi sørger for at det hele er lavet ordenligt. Derudover vil vi på månedlig basis sende dig en rapport. Dermed har du også hele tiden har et godt overblik over din virksomheds økonomi.

Rådgivning

Som selvstændig eller virksomhedsejer finder man hurtigt ud af, at det er svært at finde rundt i alt det papirarbejde det kræver at drive en virksomhed. Man skal både tage højde for bogføringsloven, selskabsloven, skattelovgivning, lønoverenskomster, og meget mere. Som kunde hos Flair-Regnskab er du altid mere end velkommen til at ringe ind med konkrete spørgsmål. Vi hjælper med lige præcis det du står og har brug for hjælp til – helt uden beregning. Når man er iværksætter eller virksomhedsdrivende vil man naturligvis helst bruge alt sin tid på at drive og vokse virksomheden, og derfor vil vi med stor glæde hjælpe dig med resten, så du ikke skal bruge din tid på det.

Administration og løn

Sidst men ikke mindst vil vi også varetage alle dine administrative opgaver. Eksempler på sådanne opgaver kan være løn- og personaleadministration, opbygning af forretningsgange, offentlige myndigheder, ejendomsadministration, arbejdspladsvurderinger og mere. Ved at lade os varetage alle dine administrative opgaver kan du bruge din tid og energi på at drive din virksomhed, og så sørger vi for at alle de administrative opgaver er lavet professionelt og følger alle de forskellige lovgivninger i Danmark.

Det vil altså sige, at du som kunde er dækket hele vejen rundt når det gælder bogføring, årsrapporter og andre administrative opgaver.